Santiago Torres
CRITERIOS | MUY BIEN | BIEN | REGULAR | MAL |
Realizouse á análise e a distribución de recursos para a súa optimización, posibilitando a máxima participación e a consecución dos obxetivos programados. | X | |||
Deseñaronse protocolos de coordinación para á actuación de todo o persoal técnico, profesional e animador, concretándose e asignándose as tarefas e as responsabilidades, co fin de resolver calquera continxencia que puidese presentarse no desenvolvemento da actividade. | X | |||
Utilizáronse técnicas, recursos e habilidades de comunicación eficaces e motivadores, ao inicio, durante o desenvolvemento e ao final da actividade, orientados á implicación, á participación e á permanencia, así como estratexias para manter o interese pola actividade. |
X | |||
Transmitiuse información completa, clara e precisa adaptada ás características das persoas participantes, sobre o uso e a conservación da instalación, o espazo, os recursos materiais e a indumentaria, para garantir a seguridade e a satisfación cos xogos, os eventos e as actividades físico-deportivas e recreativas, e para propiciar a confianza das persoas participantes desde o primeiro momento. |
| X | ||
Demostrouse a realización das tarefas motrices, resaltando os seus aspectos salientables, anticipando posibles erros de execución utilizando diferentes canles de información para asegurar a compresnsión das indicacións. | X | |||
Interpretouse e expresouse verbalmente e corporalmente de xeito desinhibido na realización das tarefas motrices para estimular a máxima comprensión e participación. |
| X | ||
Corrixíronse in situ e de xeito adecuado os erros de execucción detectados, intervindo sobre as súas posibles causas. |
X | |||
Empregáronse estratexias asertivas de control e recondución das condutas que perturban o desenvolvemento da actividade e o clima relacional, en función da súa gravidade ou a súa perigosidade. |
| X | ||
Ocupouse o lugar apropiado para manter unha comunicación eficaz e o control das persoas participantes, e para se anticipar ás continxencias. | X | |||
Realizouse a presentación e a despedida da velada ou o espectáculo, utilizando as estratexias de comunicación adecuadas ás características do público asistente, incentivando o seu interese e estimulando a súa atención. | X | |||
Corrixironse in situ e de xeito adecuado os erros de execución na realización das actividades. | X | |||
Utilizáronse os equipamentos e os materiais necesarios seguindo criterios de máxima rendibilidade e durabilidade. | X |
Se puntuará sobre 12 ya que son 12 los criterios a evaluar y se hará de la siguiente forma:
MUY BIEN: 1 punto.
BIEN: 0,75 puntos.
REGULAR: 0,5 puntos.
MAL: 0 puntos.
PUNTUACIÓN FINAL: 9,75
Mina
CRITERIOS | MUY BIEN | BIEN | REGULAR | MAL |
Realizouse á análise e a distribución de recursos para a súa optimización, posibilitando a máxima participación e a consecución dos obxetivos programados. | X | |||
Deseñaronse protocolos de coordinación para á actuación de todo o persoal técnico, profesional e animador, concretándose e asignándose as tarefas e as responsabilidades, co fin de resolver calquera continxencia que puidese presentarse no desenvolvemento da actividade. | X | |||
Utilizáronse técnicas, recursos e habilidades de comunicación eficaces e motivadores, ao inicio, durante o desenvolvemento e ao final da actividade, orientados á implicación, á participación e á permanencia, así como estratexias para manter o interese pola actividade. | X | |||
Transmitiuse información completa, clara e precisa adaptada ás características das persoas participantes, sobre o uso e a conservación da instalación, o espazo, os recursos materiais e a indumentaria, para garantir a seguridade e a satisfación cos xogos, os eventos e as actividades físico-deportivas e recreativas, e para propiciar a confianza das persoas participantes desde o primeiro momento. | X | |||
Demostrouse a realización das tarefas motrices, resaltando os seus aspectos salientables, anticipando posibles erros de execución utilizando diferentes canles de información para asegurar a compresnsión das indicacións. | X | |||
Interpretouse e expresouse verbalmente e corporalmente de xeito desinhibido na realización das tarefas motrices para estimular a máxima comprensión e participación. | X | |||
Corrixíronse in situ e de xeito adecuado os erros de execucción detectados, intervindo sobre as súas posibles causas. |
| |||
Empregáronse estratexias asertivas de control e recondución das condutas que perturban o desenvolvemento da actividade e o clima relacional, en función da súa gravidade ou a súa perigosidade. | X | |||
Ocupouse o lugar apropiado para manter unha comunicación eficaz e o control das persoas participantes, e para se anticipar ás continxencias. | X | |||
Realizouse a presentación e a despedida da velada ou o espectáculo, utilizando as estratexias de comunicación adecuadas ás características do público asistente, incentivando o seu interese e estimulando a súa atención. | X | |||
Corrixironse in situ e de xeito adecuado os erros de execución na realización das actividades. | X | |||
Utilizáronse os equipamentos e os materiais necesarios seguindo criterios de máxima rendibilidade e durabilidade. | X |
Se puntuará sobre 12 ya que son 12 los criterios a evaluar y se hará de la siguiente forma:
MUY BIEN: 1 punto.
BIEN: 0,75 puntos.
REGULAR: 0,5 puntos.
MAL: 0 puntos.
PUNTUACIÓN FINAL: 12
Jesús
CRITERIOS | MUY BIEN | BIEN | REGULAR | MAL |
Realizouse á análise e a distribución de recursos para a súa optimización, posibilitando a máxima participación e a consecución dos obxetivos programados. | X | |||
Deseñaronse protocolos de coordinación para á actuación de todo o persoal técnico, profesional e animador, concretándose e asignándose as tarefas e as responsabilidades, co fin de resolver calquera continxencia que puidese presentarse no desenvolvemento da actividade. | X | |||
Utilizáronse técnicas, recursos e habilidades de comunicación eficaces e motivadores, ao inicio, durante o desenvolvemento e ao final da actividade, orientados á implicación, á participación e á permanencia, así como estratexias para manter o interese pola actividade. |
| X | ||
Transmitiuse información completa, clara e precisa adaptada ás características das persoas participantes, sobre o uso e a conservación da instalación, o espazo, os recursos materiais e a indumentaria, para garantir a seguridade e a satisfación cos xogos, os eventos e as actividades físico-deportivas e recreativas, e para propiciar a confianza das persoas participantes desde o primeiro momento. |
X | |||
Demostrouse a realización das tarefas motrices, resaltando os seus aspectos salientables, anticipando posibles erros de execución utilizando diferentes canles de información para asegurar a compresnsión das indicacións. | X | |||
Interpretouse e expresouse verbalmente e corporalmente de xeito desinhibido na realización das tarefas motrices para estimular a máxima comprensión e participación. |
| X | ||
Corrixíronse in situ e de xeito adecuado os erros de execucción detectados, intervindo sobre as súas posibles causas. |
| X | ||
Empregáronse estratexias asertivas de control e recondución das condutas que perturban o desenvolvemento da actividade e o clima relacional, en función da súa gravidade ou a súa perigosidade. |
| X | ||
Ocupouse o lugar apropiado para manter unha comunicación eficaz e o control das persoas participantes, e para se anticipar ás continxencias. | X | |||
Realizouse a presentación e a despedida da velada ou o espectáculo, utilizando as estratexias de comunicación adecuadas ás características do público asistente, incentivando o seu interese e estimulando a súa atención. | X | |||
Corrixironse in situ e de xeito adecuado os erros de execución na realización das actividades. | X | |||
Utilizáronse os equipamentos e os materiais necesarios seguindo criterios de máxima rendibilidade e durabilidade. | X |
Se puntuará sobre 12 ya que son 12 los criterios a evaluar y se hará de la siguiente forma:
MUY BIEN: 1 punto.
BIEN: 0,75 puntos.
REGULAR: 0,5 puntos.
MAL: 0 puntos.
PUNTUACIÓN FINAL: 9,5
Javi
CRITERIOS | MUY BIEN | BIEN | REGULAR | MAL |
Realizouse á análise e a distribución de recursos para a súa optimización, posibilitando a máxima participación e a consecución dos obxetivos programados. | X | |||
Deseñaronse protocolos de coordinación para á actuación de todo o persoal técnico, profesional e animador, concretándose e asignándose as tarefas e as responsabilidades, co fin de resolver calquera continxencia que puidese presentarse no desenvolvemento da actividade. | X | |||
Utilizáronse técnicas, recursos e habilidades de comunicación eficaces e motivadores, ao inicio, durante o desenvolvemento e ao final da actividade, orientados á implicación, á participación e á permanencia, así como estratexias para manter o interese pola actividade. |
| X | ||
Transmitiuse información completa, clara e precisa adaptada ás características das persoas participantes, sobre o uso e a conservación da instalación, o espazo, os recursos materiais e a indumentaria, para garantir a seguridade e a satisfación cos xogos, os eventos e as actividades físico-deportivas e recreativas, e para propiciar a confianza das persoas participantes desde o primeiro momento. | X | |||
Demostrouse a realización das tarefas motrices, resaltando os seus aspectos salientables, anticipando posibles erros de execución utilizando diferentes canles de información para asegurar a compresnsión das indicacións. | X | |||
Interpretouse e expresouse verbalmente e corporalmente de xeito desinhibido na realización das tarefas motrices para estimular a máxima comprensión e participación. |
| X | ||
Corrixíronse in situ e de xeito adecuado os erros de execucción detectados, intervindo sobre as súas posibles causas. | X | |||
Empregáronse estratexias asertivas de control e recondución das condutas que perturban o desenvolvemento da actividade e o clima relacional, en función da súa gravidade ou a súa perigosidade. |
| X | ||
Ocupouse o lugar apropiado para manter unha comunicación eficaz e o control das persoas participantes, e para se anticipar ás continxencias. | X | |||
Realizouse a presentación e a despedida da velada ou o espectáculo, utilizando as estratexias de comunicación adecuadas ás características do público asistente, incentivando o seu interese e estimulando a súa atención. | X | |||
Corrixironse in situ e de xeito adecuado os erros de execución na realización das actividades. | X | |||
Utilizáronse os equipamentos e os materiais necesarios seguindo criterios de máxima rendibilidade e durabilidade. | X |
Se puntuará sobre 12 ya que son 12 los criterios a evaluar y se hará de la siguiente forma:
MUY BIEN: 1 punto.
BIEN: 0,75 puntos.
REGULAR: 0,5 puntos.
MAL: 0 puntos.
PUNTUACIÓN FINAL: 11,25
Alejandro Mato
CRITERIOS | MUY BIEN | BIEN | REGULAR | MAL |
Realizouse á análise e a distribución de recursos para a súa optimización, posibilitando a máxima participación e a consecución dos obxetivos programados. | X | |||
Deseñaronse protocolos de coordinación para á actuación de todo o persoal técnico, profesional e animador, concretándose e asignándose as tarefas e as responsabilidades, co fin de resolver calquera continxencia que puidese presentarse no desenvolvemento da actividade. | X | |||
Utilizáronse técnicas, recursos e habilidades de comunicación eficaces e motivadores, ao inicio, durante o desenvolvemento e ao final da actividade, orientados á implicación, á participación e á permanencia, así como estratexias para manter o interese pola actividade. | X | |||
Transmitiuse información completa, clara e precisa adaptada ás características das persoas participantes, sobre o uso e a conservación da instalación, o espazo, os recursos materiais e a indumentaria, para garantir a seguridade e a satisfación cos xogos, os eventos e as actividades físico-deportivas e recreativas, e para propiciar a confianza das persoas participantes desde o primeiro momento. | X | |||
Demostrouse a realización das tarefas motrices, resaltando os seus aspectos salientables, anticipando posibles erros de execución utilizando diferentes canles de información para asegurar a compresnsión das indicacións. | X | |||
Interpretouse e expresouse verbalmente e corporalmente de xeito desinhibido na realización das tarefas motrices para estimular a máxima comprensión e participación. |
X | |||
Corrixíronse in situ e de xeito adecuado os erros de execucción detectados, intervindo sobre as súas posibles causas. |
X | |||
Empregáronse estratexias asertivas de control e recondución das condutas que perturban o desenvolvemento da actividade e o clima relacional, en función da súa gravidade ou a súa perigosidade. | X | |||
Ocupouse o lugar apropiado para manter unha comunicación eficaz e o control das persoas participantes, e para se anticipar ás continxencias. | X | |||
Realizouse a presentación e a despedida da velada ou o espectáculo, utilizando as estratexias de comunicación adecuadas ás características do público asistente, incentivando o seu interese e estimulando a súa atención. | X | |||
Corrixironse in situ e de xeito adecuado os erros de execución na realización das actividades. | X | |||
Utilizáronse os equipamentos e os materiais necesarios seguindo criterios de máxima rendibilidade e durabilidade. | X |
Se puntuará sobre 12 ya que son 12 los criterios a evaluar y se hará de la siguiente forma:
MUY BIEN: 1 punto.
BIEN: 0,75 puntos.
REGULAR: 0,5 puntos.
MAL: 0 puntos.
PUNTUACIÓN FINAL: 11,75
No hay comentarios:
Publicar un comentario