martes, 15 de diciembre de 2020

FICHAS OBSERVACIÓN

 Santiago Torres 

CRITERIOS

MUY BIEN

BIEN

REGULAR

MAL

Realizouse á análise e a distribución de recursos para a súa optimización, posibilitando a máxima participación e a consecución dos obxetivos programados. 

X




Deseñaronse protocolos de coordinación para á actuación de todo o persoal técnico, profesional e animador, concretándose e asignándose as tarefas e as responsabilidades, co fin de resolver calquera continxencia que puidese presentarse no desenvolvemento da actividade.

X




Utilizáronse técnicas, recursos e habilidades de comunicación eficaces e motivadores, ao inicio, durante o desenvolvemento e ao final da actividade, orientados á implicación, á participación e á permanencia, así como estratexias para manter o interese pola actividade.

 

X




Transmitiuse información completa, clara e precisa adaptada ás características das persoas participantes, sobre o uso e a conservación da instalación, o espazo, os recursos materiais e a indumentaria, para garantir a seguridade e a satisfación cos xogos, os eventos e as actividades físico-deportivas e recreativas, e para propiciar a confianza das persoas participantes desde o primeiro momento.

 


X



Demostrouse a realización das tarefas motrices, resaltando os seus aspectos salientables, anticipando posibles erros de execución utilizando diferentes canles de información para asegurar a compresnsión das indicacións.

X




Interpretouse e expresouse verbalmente e corporalmente de xeito desinhibido na realización das tarefas motrices para estimular a máxima comprensión e participación.

 


X



Corrixíronse in situ e de xeito adecuado os erros de execucción detectados, intervindo sobre as súas posibles causas.

 

X




Empregáronse estratexias asertivas de control e recondución das condutas que perturban o desenvolvemento da actividade e o clima relacional, en función da súa gravidade ou a súa perigosidade.

 


X



Ocupouse o lugar apropiado para manter unha comunicación eficaz e o control das persoas participantes, e para se anticipar ás continxencias.



X


Realizouse a presentación e a despedida da velada ou o espectáculo, utilizando as estratexias de comunicación adecuadas ás características do público asistente, incentivando o seu interese e estimulando a súa atención.

X




Corrixironse in situ e de xeito adecuado os erros de execución na realización das actividades.


X



Utilizáronse os equipamentos e os materiais necesarios seguindo criterios de máxima rendibilidade e durabilidade.

X




Se puntuará sobre 12 ya que son 12 los criterios a evaluar y se hará de la siguiente forma:

MUY BIEN: 1 punto.

BIEN: 0,75 puntos.

REGULAR: 0,5 puntos.

MAL: 0 puntos.

PUNTUACIÓN FINAL: 9,75


Mina 

CRITERIOS

MUY BIEN

BIEN

REGULAR

MAL

Realizouse á análise e a distribución de recursos para a súa optimización, posibilitando a máxima participación e a consecución dos obxetivos programados. 

X




Deseñaronse protocolos de coordinación para á actuación de todo o persoal técnico, profesional e animador, concretándose e asignándose as tarefas e as responsabilidades, co fin de resolver calquera continxencia que puidese presentarse no desenvolvemento da actividade.

X




Utilizáronse técnicas, recursos e habilidades de comunicación eficaces e motivadores, ao inicio, durante o desenvolvemento e ao final da actividade, orientados á implicación, á participación e á permanencia, así como estratexias para manter o interese pola actividade.

X




Transmitiuse información completa, clara e precisa adaptada ás características das persoas participantes, sobre o uso e a conservación da instalación, o espazo, os recursos materiais e a indumentaria, para garantir a seguridade e a satisfación cos xogos, os eventos e as actividades físico-deportivas e recreativas, e para propiciar a confianza das persoas participantes desde o primeiro momento.

X





Demostrouse a realización das tarefas motrices, resaltando os seus aspectos salientables, anticipando posibles erros de execución utilizando diferentes canles de información para asegurar a compresnsión das indicacións.

X




Interpretouse e expresouse verbalmente e corporalmente de xeito desinhibido na realización das tarefas motrices para estimular a máxima comprensión e participación.

X





Corrixíronse in situ e de xeito adecuado os erros de execucción detectados, intervindo sobre as súas posibles causas.

 





Empregáronse estratexias asertivas de control e recondución das condutas que perturban o desenvolvemento da actividade e o clima relacional, en función da súa gravidade ou a súa perigosidade.

X





Ocupouse o lugar apropiado para manter unha comunicación eficaz e o control das persoas participantes, e para se anticipar ás continxencias.

X




Realizouse a presentación e a despedida da velada ou o espectáculo, utilizando as estratexias de comunicación adecuadas ás características do público asistente, incentivando o seu interese e estimulando a súa atención.

X




Corrixironse in situ e de xeito adecuado os erros de execución na realización das actividades.

X




Utilizáronse os equipamentos e os materiais necesarios seguindo criterios de máxima rendibilidade e durabilidade.

X




Se puntuará sobre 12 ya que son 12 los criterios a evaluar y se hará de la siguiente forma:

MUY BIEN: 1 punto.

BIEN: 0,75 puntos.

REGULAR: 0,5 puntos.

MAL: 0 puntos.

PUNTUACIÓN FINAL: 12


Jesús

CRITERIOS

MUY BIEN

BIEN

REGULAR

MAL

Realizouse á análise e a distribución de recursos para a súa optimización, posibilitando a máxima participación e a consecución dos obxetivos programados. 

X




Deseñaronse protocolos de coordinación para á actuación de todo o persoal técnico, profesional e animador, concretándose e asignándose as tarefas e as responsabilidades, co fin de resolver calquera continxencia que puidese presentarse no desenvolvemento da actividade.


X



Utilizáronse técnicas, recursos e habilidades de comunicación eficaces e motivadores, ao inicio, durante o desenvolvemento e ao final da actividade, orientados á implicación, á participación e á permanencia, así como estratexias para manter o interese pola actividade.

 



X


Transmitiuse información completa, clara e precisa adaptada ás características das persoas participantes, sobre o uso e a conservación da instalación, o espazo, os recursos materiais e a indumentaria, para garantir a seguridade e a satisfación cos xogos, os eventos e as actividades físico-deportivas e recreativas, e para propiciar a confianza das persoas participantes desde o primeiro momento.

 

X




Demostrouse a realización das tarefas motrices, resaltando os seus aspectos salientables, anticipando posibles erros de execución utilizando diferentes canles de información para asegurar a compresnsión das indicacións.

X




Interpretouse e expresouse verbalmente e corporalmente de xeito desinhibido na realización das tarefas motrices para estimular a máxima comprensión e participación.

 


X



Corrixíronse in situ e de xeito adecuado os erros de execucción detectados, intervindo sobre as súas posibles causas.

 



X


Empregáronse estratexias asertivas de control e recondución das condutas que perturban o desenvolvemento da actividade e o clima relacional, en función da súa gravidade ou a súa perigosidade.

 



X


Ocupouse o lugar apropiado para manter unha comunicación eficaz e o control das persoas participantes, e para se anticipar ás continxencias.

X




Realizouse a presentación e a despedida da velada ou o espectáculo, utilizando as estratexias de comunicación adecuadas ás características do público asistente, incentivando o seu interese e estimulando a súa atención.

X




Corrixironse in situ e de xeito adecuado os erros de execución na realización das actividades.



X


Utilizáronse os equipamentos e os materiais necesarios seguindo criterios de máxima rendibilidade e durabilidade.

X




Se puntuará sobre 12 ya que son 12 los criterios a evaluar y se hará de la siguiente forma:

MUY BIEN: 1 punto.

BIEN: 0,75 puntos.

REGULAR: 0,5 puntos.

MAL: 0 puntos.

PUNTUACIÓN FINAL: 9,5 


Javi

CRITERIOS

MUY BIEN

BIEN

REGULAR

MAL

Realizouse á análise e a distribución de recursos para a súa optimización, posibilitando a máxima participación e a consecución dos obxetivos programados. 

X




Deseñaronse protocolos de coordinación para á actuación de todo o persoal técnico, profesional e animador, concretándose e asignándose as tarefas e as responsabilidades, co fin de resolver calquera continxencia que puidese presentarse no desenvolvemento da actividade.

X




Utilizáronse técnicas, recursos e habilidades de comunicación eficaces e motivadores, ao inicio, durante o desenvolvemento e ao final da actividade, orientados á implicación, á participación e á permanencia, así como estratexias para manter o interese pola actividade.

 

X



Transmitiuse información completa, clara e precisa adaptada ás características das persoas participantes, sobre o uso e a conservación da instalación, o espazo, os recursos materiais e a indumentaria, para garantir a seguridade e a satisfación cos xogos, os eventos e as actividades físico-deportivas e recreativas, e para propiciar a confianza das persoas participantes desde o primeiro momento.

X




Demostrouse a realización das tarefas motrices, resaltando os seus aspectos salientables, anticipando posibles erros de execución utilizando diferentes canles de información para asegurar a compresnsión das indicacións.

X




Interpretouse e expresouse verbalmente e corporalmente de xeito desinhibido na realización das tarefas motrices para estimular a máxima comprensión e participación.

 


X



Corrixíronse in situ e de xeito adecuado os erros de execucción detectados, intervindo sobre as súas posibles causas.

X





Empregáronse estratexias asertivas de control e recondución das condutas que perturban o desenvolvemento da actividade e o clima relacional, en función da súa gravidade ou a súa perigosidade.

 


X



Ocupouse o lugar apropiado para manter unha comunicación eficaz e o control das persoas participantes, e para se anticipar ás continxencias.

X




Realizouse a presentación e a despedida da velada ou o espectáculo, utilizando as estratexias de comunicación adecuadas ás características do público asistente, incentivando o seu interese e estimulando a súa atención.

X




Corrixironse in situ e de xeito adecuado os erros de execución na realización das actividades.

X




Utilizáronse os equipamentos e os materiais necesarios seguindo criterios de máxima rendibilidade e durabilidade.

X




Se puntuará sobre 12 ya que son 12 los criterios a evaluar y se hará de la siguiente forma:

MUY BIEN: 1 punto.

BIEN: 0,75 puntos.

REGULAR: 0,5 puntos.

MAL: 0 puntos.

PUNTUACIÓN FINAL: 11,25


Alejandro Mato

CRITERIOS

MUY BIEN

BIEN

REGULAR

MAL

Realizouse á análise e a distribución de recursos para a súa optimización, posibilitando a máxima participación e a consecución dos obxetivos programados. 

X




Deseñaronse protocolos de coordinación para á actuación de todo o persoal técnico, profesional e animador, concretándose e asignándose as tarefas e as responsabilidades, co fin de resolver calquera continxencia que puidese presentarse no desenvolvemento da actividade.

X




Utilizáronse técnicas, recursos e habilidades de comunicación eficaces e motivadores, ao inicio, durante o desenvolvemento e ao final da actividade, orientados á implicación, á participación e á permanencia, así como estratexias para manter o interese pola actividade.

X




Transmitiuse información completa, clara e precisa adaptada ás características das persoas participantes, sobre o uso e a conservación da instalación, o espazo, os recursos materiais e a indumentaria, para garantir a seguridade e a satisfación cos xogos, os eventos e as actividades físico-deportivas e recreativas, e para propiciar a confianza das persoas participantes desde o primeiro momento.

X 





Demostrouse a realización das tarefas motrices, resaltando os seus aspectos salientables, anticipando posibles erros de execución utilizando diferentes canles de información para asegurar a compresnsión das indicacións.

X




Interpretouse e expresouse verbalmente e corporalmente de xeito desinhibido na realización das tarefas motrices para estimular a máxima comprensión e participación.

 

X




Corrixíronse in situ e de xeito adecuado os erros de execucción detectados, intervindo sobre as súas posibles causas.

 

X




Empregáronse estratexias asertivas de control e recondución das condutas que perturban o desenvolvemento da actividade e o clima relacional, en función da súa gravidade ou a súa perigosidade.

X





Ocupouse o lugar apropiado para manter unha comunicación eficaz e o control das persoas participantes, e para se anticipar ás continxencias.


X



Realizouse a presentación e a despedida da velada ou o espectáculo, utilizando as estratexias de comunicación adecuadas ás características do público asistente, incentivando o seu interese e estimulando a súa atención.

X




Corrixironse in situ e de xeito adecuado os erros de execución na realización das actividades.

X




Utilizáronse os equipamentos e os materiais necesarios seguindo criterios de máxima rendibilidade e durabilidade.

X




Se puntuará sobre 12 ya que son 12 los criterios a evaluar y se hará de la siguiente forma:

MUY BIEN: 1 punto.

BIEN: 0,75 puntos.

REGULAR: 0,5 puntos.

MAL: 0 puntos.

PUNTUACIÓN FINAL: 11,75


No hay comentarios:

Publicar un comentario