jueves, 17 de diciembre de 2020

Evaluación de compañeros


CRITERIOS DE

AVALIACIÓN

Christian Blanco

BIEN

(10 PUNTOS)

REGULAR

(5 PUNTOS)

MAL

(0 PUNTOS)

Realizouse a análise e a distribución de recursos para a súa optimización, posibilitando a máxima participación e a consecución dos obxectivos programados.

 


X

Utilizáronse técnicas, recursos e habilidades de comunicación eficaces e motivadores, ao inicio, durante o desenvolvemento e ao final da actividade, orientados á implicación, á participación e á permanencia, así como estratexias para manter o interese pola actividade.



X

Transmitiuse información completa, clara, precisa e adaptada ás características das persoas participantes, sobre o uso e a conservación da instalación, o espazo, os recursos materiais e a indumentaria, para garantir a seguridade e a satisfacción cos xogos, os eventos e as actividades físico-deportivas e recreativas, e para propiciar a confianza das

persoas participantes desde o primeiro momento.

X


Demostrouse a realización das tarefas motrices, resaltando os seus aspectos salientables, anticipando posibles erros de execución e utilizando diferentes canles de información para asegurar a comprensión das indicacións.

X


Interpretouse e expresouse verbalmente e corporalmente de xeito desinhibido na realización das tarefas motrices para estimular a máxima comprensión e participación.

 

X


Empregáronse estratexias asertivas de control e recondución das condutas que perturban o desenvolvemento da actividade e o clima relacional, en función da súa gravidade ou a súa perigosidade.



X

Ocupouse o lugar apropiado para manter unha comunicación eficaz e o control das persoas participantes, e para se anticipar ás continxencias.


X

Realizouse a presentación e a despedida da velada ou o espectáculo, utilizando as estratexias de comunicación adecuadas ás características do público asistente, incentivando o seu interese e estimulando a súa atención.


X

Corrixíronse in situ e de xeito adecuado os erros de execución na realización das actividades.

 




X

Utilizáronse os equipamentos e os materiais necesarios seguindo criterios de máxima rendibilidade e durabilidade.

X




A puntuación obtenida é a nota sobre 10 da sesión: 5,5 puntos (55/100)



CRITERIOS DE

AVALIACIÓN

Janina Bermúdez

BIEN

(10 PUNTOS)

REGULAR

(5 PUNTOS)

MAL

(0 PUNTOS)

Realizouse a análise e a distribución de recursos para a súa optimización, posibilitando a máxima participación e a consecución dos obxectivos programados.

 

X


Utilizáronse técnicas, recursos e habilidades de comunicación eficaces e motivadores, ao inicio, durante o desenvolvemento e ao final da actividade, orientados á implicación, á participación e á permanencia, así como estratexias para manter o interese pola actividade.


X

Transmitiuse información completa, clara, precisa e adaptada ás características das persoas participantes, sobre o uso e a conservación da instalación, o espazo, os recursos materiais e a indumentaria, para garantir a seguridade e a satisfacción cos xogos, os eventos e as actividades físico-deportivas e recreativas, e para propiciar a confianza das

persoas participantes desde o primeiro momento.


X

Demostrouse a realización das tarefas motrices, resaltando os seus aspectos salientables, anticipando posibles erros de execución e utilizando diferentes canles de información para asegurar a comprensión das indicacións.

X


Interpretouse e expresouse verbalmente e corporalmente de xeito desinhibido na realización das tarefas motrices para estimular a máxima comprensión e participación.

 

X


Empregáronse estratexias asertivas de control e recondución das condutas que perturban o desenvolvemento da actividade e o clima relacional, en función da súa gravidade ou a súa perigosidade.

X


Ocupouse o lugar apropiado para manter unha comunicación eficaz e o control das persoas participantes, e para se anticipar ás continxencias.


X

Realizouse a presentación e a despedida da velada ou o espectáculo, utilizando as estratexias de comunicación adecuadas ás características do público asistente, incentivando o seu interese e estimulando a súa atención.

X


Corrixíronse in situ e de xeito adecuado os erros de execución na realización das actividades.

 


X


Utilizáronse os equipamentos e os materiais necesarios seguindo criterios de máxima rendibilidade e durabilidade.

X




A puntuación obtenida é a nota sobre 10 da sesión: 8,5 (85/100)


CRITERIOS DE

AVALIACIÓN

Marcelo Familia

BIEN

(10 PUNTOS)

REGULAR

(5 PUNTOS)

MAL

(0 PUNTOS)

Realizouse a análise e a distribución de recursos para a súa optimización, posibilitando a máxima participación e a consecución dos obxectivos programados.

 

X


Utilizáronse técnicas, recursos e habilidades de comunicación eficaces e motivadores, ao inicio, durante o desenvolvemento e ao final da actividade, orientados á implicación, á participación e á permanencia, así como estratexias para manter o interese pola actividade.



X

Transmitiuse información completa, clara, precisa e adaptada ás características das persoas participantes, sobre o uso e a conservación da instalación, o espazo, os recursos materiais e a indumentaria, para garantir a seguridade e a satisfacción cos xogos, os eventos e as actividades físico-deportivas e recreativas, e para propiciar a confianza das

persoas participantes desde o primeiro momento.

X


Demostrouse a realización das tarefas motrices, resaltando os seus aspectos salientables, anticipando posibles erros de execución e utilizando diferentes canles de información para asegurar a comprensión das indicacións.

X


Interpretouse e expresouse verbalmente e corporalmente de xeito desinhibido na realización das tarefas motrices para estimular a máxima comprensión e participación.

 


X

Empregáronse estratexias asertivas de control e recondución das condutas que perturban o desenvolvemento da actividade e o clima relacional, en función da súa gravidade ou a súa perigosidade.


X

Ocupouse o lugar apropiado para manter unha comunicación eficaz e o control das persoas participantes, e para se anticipar ás continxencias.


X

Realizouse a presentación e a despedida da velada ou o espectáculo, utilizando as estratexias de comunicación adecuadas ás características do público asistente, incentivando o seu interese e estimulando a súa atención.


X

Corrixíronse in situ e de xeito adecuado os erros de execución na realización das actividades.

 


X


Utilizáronse os equipamentos e os materiais necesarios seguindo criterios de máxima rendibilidade e durabilidade.

X




A puntuación obtenida é a nota sobre 10 da sesión: 7 (70/100)



CRITERIOS DE

AVALIACIÓN

Álvaro Fernández

BIEN

(10 PUNTOS)

REGULAR

(5 PUNTOS)

MAL

(0 PUNTOS)

Realizouse a análise e a distribución de recursos para a súa optimización, posibilitando a máxima participación e a consecución dos obxectivos programados.

 

X


Utilizáronse técnicas, recursos e habilidades de comunicación eficaces e motivadores, ao inicio, durante o desenvolvemento e ao final da actividade, orientados á implicación, á participación e á permanencia, así como estratexias para manter o interese pola actividade.


X

Transmitiuse información completa, clara, precisa e adaptada ás características das persoas participantes, sobre o uso e a conservación da instalación, o espazo, os recursos materiais e a indumentaria, para garantir a seguridade e a satisfacción cos xogos, os eventos e as actividades físico-deportivas e recreativas, e para propiciar a confianza das

persoas participantes desde o primeiro momento.

X


Demostrouse a realización das tarefas motrices, resaltando os seus aspectos salientables, anticipando posibles erros de execución e utilizando diferentes canles de información para asegurar a comprensión das indicacións.


X

Interpretouse e expresouse verbalmente e corporalmente de xeito desinhibido na realización das tarefas motrices para estimular a máxima comprensión e participación.

 


X

Empregáronse estratexias asertivas de control e recondución das condutas que perturban o desenvolvemento da actividade e o clima relacional, en función da súa gravidade ou a súa perigosidade.


X

Ocupouse o lugar apropiado para manter unha comunicación eficaz e o control das persoas participantes, e para se anticipar ás continxencias.

X


Realizouse a presentación e a despedida da velada ou o espectáculo, utilizando as estratexias de comunicación adecuadas ás características do público asistente, incentivando o seu interese e estimulando a súa atención.

X


Corrixíronse in situ e de xeito adecuado os erros de execución na realización das actividades.

 


X


Utilizáronse os equipamentos e os materiais necesarios seguindo criterios de máxima rendibilidade e durabilidade.

X




A puntuación obtenida é a nota sobre 10 da sesión: 8 (80/100)



CRITERIOS DE

AVALIACIÓN

Eva Cambre

BIEN

(10 PUNTOS)

REGULAR

(5 PUNTOS)

MAL

(0 PUNTOS)

Realizouse a análise e a distribución de recursos para a súa optimización, posibilitando a máxima participación e a consecución dos obxectivos programados.

 

X


Utilizáronse técnicas, recursos e habilidades de comunicación eficaces e motivadores, ao inicio, durante o desenvolvemento e ao final da actividade, orientados á implicación, á participación e á permanencia, así como estratexias para manter o interese pola actividade.


X

Transmitiuse información completa, clara, precisa e adaptada ás características das persoas participantes, sobre o uso e a conservación da instalación, o espazo, os recursos materiais e a indumentaria, para garantir a seguridade e a satisfacción cos xogos, os eventos e as actividades físico-deportivas e recreativas, e para propiciar a confianza das

persoas participantes desde o primeiro momento.

X


Demostrouse a realización das tarefas motrices, resaltando os seus aspectos salientables, anticipando posibles erros de execución e utilizando diferentes canles de información para asegurar a comprensión das indicacións.



X

Interpretouse e expresouse verbalmente e corporalmente de xeito desinhibido na realización das tarefas motrices para estimular a máxima comprensión e participación.

 


X

Empregáronse estratexias asertivas de control e recondución das condutas que perturban o desenvolvemento da actividade e o clima relacional, en función da súa gravidade ou a súa perigosidade.


X

Ocupouse o lugar apropiado para manter unha comunicación eficaz e o control das persoas participantes, e para se anticipar ás continxencias.

X


Realizouse a presentación e a despedida da velada ou o espectáculo, utilizando as estratexias de comunicación adecuadas ás características do público asistente, incentivando o seu interese e estimulando a súa atención.

X


Corrixíronse in situ e de xeito adecuado os erros de execución na realización das actividades.

 



X

Utilizáronse os equipamentos e os materiais necesarios seguindo criterios de máxima rendibilidade e durabilidade.

X




A puntuación obtenida é a nota sobre 10 da sesión: 7 (70/100)


No hay comentarios:

Publicar un comentario